سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درس اربعین
درسی که اربعین به ما میدهد? این است که باید یاد حقیقت و خاطره شهادت را در مقابل توفان تبلیغات دشمن زنده نگه داشت. شما ببینید از اول انقلاب تا امروز? تبلیغات علیه انقلاب و امام و اسلام و این ملت? چه قدر پرحجم بوده است. چه تبلیغات و توفانهایی که علیه جنگ به راه افتاد؛ جنگی که دفاع و حراست از اسلام و میهن و حیثیت و شرف مردم بود.

ببینید دشمنان علیه شهدای عزیزی که جانشان یعنی بزرگترین سرمایهشان را برداشتند و رفتند و در راه خدا نثار کردند? چه کردند و مستقیم و غیرمستقیم? با رادیوها و روزنامهها و مجلهها و کتابهایی که منتشر میکردند? در ذهن آدمهای سادهلوح در همه جای دنیا? چه تلقینهایی کردند.

حتّی افراد معدودی از آدمهای ساده دل و جاهل و نیز انسانهای موّجه و غیر موّجهی در کشور خودمان هم? در آن فضای ملتهب جنگ? گاهی حرفهایی میزدند که ناشی از ندانستن و عدم احاطه به حقایق بود.

همین چیزها بود که امام عزیز را برمیآشفت و وادار میکرد با آن فریاد ملکوتی? حقایق را با صراحت بیان کند.

اگر در مقابل این تبلیغات? تبلیغات حق نبود و نباشد و اگر آگاهی ملت ایران و گویندگان و نویسندگان و
هنرمندان? در خدمت حقیقتی که در این کشور وجود دارد? قرار نگیرد? دشمن در میدان تبلیغات غالب خواهد شد.

میدان تبلیغات? میدان بسیار عظیم و خطرناکی است. البته? اکثریت قاطع ملت و آحاد مردم ما? به برکت آگاهی ناشی از انقلاب? در مقابل تبلیغات دشمن بیمه هستند و مصونیت پیدا کردهاند. از بس دشمن دروغ گفت و چیزهایی را که در مقابل چشم مردم بود? به عکس و واژگون نشان داد و منعکس کرد? اطمینان مردم ما نسبت به گفتهها و بافتهها و یاوه گوییهای تبلیغات جهانی? به کلی سلب شده است.
دستگاه ظالم جبار یزیدی با تبلیغات خود? حسین بن علی (ع) را محکوم می ساخت و وانمود می کرد? او کسی بود که بر ضد دستگاه عدل و حکومت اسلامی و برای دنیا قیام کرده است! بعضی هم? این تبلیغات دروغ را باور می کردند. بعد هم که حسین بن علی (ع)? با آن وضع عجیب و با آن شکل فجیع? به وسیله دژخیمان در صحرای کربلا به شهادت رسید? آن را یک غلبه و فتح وانمود کردند. اما تبلیغات درست دستگاه امامت? تمام این بافته ها را عوض کرد. حق? این گونه است.






تاریخ : شنبه 97/8/5 | 10:41 صبح | نویسنده : علیرضا صادقی برادرشهید محمدصادقی حسن آبادی | نظرات ()
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.