سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 نماز عید فطر

در شهر حسن آباد هم همچون شهر های سطح کشور در روز عید سعید فطر  در کنار گلزار شهدای شهر حسن آباد نماز عید فطر برگزار گردید در این مراسم معنوی پس از قرائت قرآن وخطبه های نماز عید، شهر دار محترم شهر گزارش وبیلان  وعملکرد شش ساله خود را برای شهروندان حسن آباد بیان کردند

نماز وخطبه عید فطر توسط حضرت حجه الاسلام والمسلمین شیخ علی محمد منصوری امام جماعت مسجد جامع

حاج شیخ علی محمد منصوری

شیخ محمد جمشیدی مدیریت محترم  خیریه امام حسن مجتبی ع وامام جماعت مسجد حسینیه

ضمن تبریک عید فطر سخنانانی در خصوص مطالب روز برای حضار نماز عید فطر بیان نمودند

شیخ محمد جمشیدی






تاریخ : شنبه 92/5/19 | 6:59 عصر | نویسنده : علیرضا صادقی برادرشهید محمدصادقی حسن آبادی | نظرات ()

اس ام اس تبریک عید فطر (2)

با خوردن اگر حال تو جا می آید
خوش باش که ایام صفا می آید
آماده به حمله باش در این شب عید
وقتی که صدای ربنا می آید






تاریخ : سه شنبه 92/5/15 | 7:50 عصر | نویسنده : علیرضا صادقی برادرشهید محمدصادقی حسن آبادی | نظرات ()
افعالی که باعث حبط اعمال ماه رمضان می‌شود

گروه اجتماعی: معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مسئله «حبط اعمال» (از بین رفتن اعمال خیر) ماه رمضان و روش‌هایی که ائمه(ع) برای ممانعت از آن به ما آموخته‌اند، گفت: تفکر باطل، بداخلاقی، بی‌احترامی به رهبر مذهبی و ... از جمله مسائلی است که منجر به حبط اعمال می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی‌هوایی، معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به مهلت کم باقی‌مانده تا پایان ماه مبارک رمضان در خصوص نحوه نگهداری از اندوخته‌های معنوی که در این ماه کسب کرده‌ایم، به مسئله «حبط اعمال» اشاره کرد و گفت: آنچه در آموزه‌های معارف ما و قرآن و اهل بیت(ع) مطرح شده این است که باید بتوان آنچه از مسائل معنوی ماه مبارک رمضان کسب کرده‌ایم را نگه داریم و مانع حبط اعمال خود شویم.

تفکرات باطل؛ از مهمترین مسائلی که باعث حبط اعمال می‌شود

وی با تأکید بر تأثیر بالای حبط اعمال پس انجام هر کار خیر گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که منجر به حبط اعمال می‌شود، تفکرات باطل است، یعنی فرد باور و عقیده درست خود را از دست بدهد.

حجت‌الاسلام موسوی هوایی ادامه داد: بعد از مسائل اعتقادی مسائل اخلاقی دومین مسئله‌ای است که موجب حبط اعمال می‌شود، در برخی از روایات ما تصریح شده است که افرادی که اخلاق بدی دارند، تندخو، عصبانی مزاج و ... هستند اعمالشان حبط شده و از بین می‌رود. حضرت رسول(ص) نیز در این خصوص روایت کرده‌اند که در قیامت اعمال ماه رمضان برخی مانند «کوه تهامه» بزرگ، نورانی و زیبا جلوه می‌کند اما یکباره این کوه فرو می‌ریزد و از بین می‌رود که این مسئله دلیل بداخلاقی و زائل کردن باورهای اعتقادی و حبط اعمال است.

وی با اشاره به سوره حجرات که در آن مطرح شده است افرادی که فکر می‌کنند پیامبر (ص) یک فرد عادی است و با صدای بلند ایشان را خطاب قرار می‌دهند، اینچنین افرادی اعمالشان حبط می‌شود، بی‌احترامی به رهبر الهی جامعه را یکی دیگر از عوامل حبط اعمال دانست.

وداع با ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام موسوی هوایی در خصوص نحوه وداع با ماه مبارک رمضان نیز اظهار کرد: توجه به ادعیه‌ای که در وداع ماه مبارک رمضان مطرح شده است، دعای وداع حضرت سجاد(ع) در صحیفه سجادیه و خطبه آخرین جمعه ماه شعبان که به ما یاد می‌دهد چگونه باید اندوخته‌های ماه مبارک رمضان را نگه‌ داریم از بهترین مباحثی است که می‌تواند در وداعی خوب با ماه رمضان موثر باشد.

راهکارهایی برای نگه‌داشتن اندوخته‌های ماه مبارک

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی مداومت در قرائت قرآن، صله رحم، احترام گذاشتن به بزرگترها، ترحم‌کردن به کوچک‌ترها، توجه به زمان نماز، دعا در هنگام نماز، رکوع با توجه و سجده طولانی را اقداماتی دانست که می‌تواند به ما در نگه‌داشتن اندوخته‌های ماه مبارک رمضان کمک کند.

وی در پایان تصریح کرد: بالاتر از همه این مباحث ولایت امیرالمؤمنین(ع)، محبت اهل بیت(ع) و ادامه این ولایت و محبت تا زمان ظهور بهترین اقدام در این راستا است.






تاریخ : دوشنبه 92/5/14 | 10:24 صبح | نویسنده : علیرضا صادقی برادرشهید محمدصادقی حسن آبادی | نظرات ()

دعای ابو حمزه






تاریخ : شنبه 92/5/12 | 12:42 عصر | نویسنده : علیرضا صادقی برادرشهید محمدصادقی حسن آبادی | نظرات ()

 جزء خوانی روز بیست وچهارم ماه مبارک رمضان






تاریخ : شنبه 92/5/12 | 12:39 عصر | نویسنده : علیرضا صادقی برادرشهید محمدصادقی حسن آبادی | نظرات ()
<      1   2   3   4   5      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.