سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاثیر حضور مردم در انتخابات بر وجه بین المللی نظام

جهان دستخوش تغییرات فراوان است ،حضور مردم مشروعیتی دوباره به نظام می دهد و در دو جنبه بین المللی و داخلی به کشور و  نظام  کمک می کند.

اول اینکه در مقوله بین المللی به واسطه تنش های زیادی که ما با کشورهای سلطه طلب داریم پشتوانه ای برای دیپلماسی خارجی است که سیاسیون ما با دست پر و حمایت کامل  برای احقاق حقوق ملت ایران بر سر میز مذاکرات در مجامع جهانی حاضر شوند.

در بحث داخلی نیز  برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی حضور پر شور مردم مایه  دلگرمی دولتمردان خواهد شد.

تعیین سرنوشت مردم بایستی با شرکت و انتخاب خودشان اتفاق بیفتد و هر تغییری فقط از مسیر صندوق رای میسر است.

 مردم باید با چشم باز برنامه های کاندیداها را رصد کنند و به مطلوب ترین برنامه ها با توجه به مشکلات کشور و منطقه رای دهند.

حضور مردم در انتخابات مانع سوء استفاده دشمنان می شود

مردم در عرصه های مختلف سیاسی همواره حامی نظام بوده اند و امید داریم بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات پیش رو، مانع سوء استفاده وبهره برداری دشمنان شوند.

 نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده و امام خمینی(ره) بارها تاکید داشتند که میزان رای ملت است و رهبر معظم انقلاب نیز بر حق الناس بودن آرای انتخابات تاکید فراوان داشته و دارند.

این بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب نشانگر اهمیت و نقش مردم در تصمیم‌گیری های کلان کشور است چرا که مردم در عرصه‌های مختلف با حضور حماسی خود سرنوشت کشور را مشخص کردند.

 در کشورما تقریبا هر سال یکبار یک انتخابات داریم که برخلاف برخی کشورها که ادعای دموکراسی می کنند و انتخابات آنها بسیار محدود و میزان مشارکت مردم حداقل است، در کشور ما در برخی مواقع حضور مردم به 98 درصد هم رسیده و در دوره‌های گذشته نیز کمتر از 40 درصد میزان مشارکت نداشته ایم.

در حال حاضر مشکلات ناشی از تحریم ها و نیز شیوع کرونا فشارهایی بر زندگی مردم وارد کرده است اما همه می دانند که نظام فرزند حرکت عظیم امام و مردم بوده و همه می دانیم که اصناف کارگران و اقشار مختلف جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته و شهدایی را تقدیم انقلاب کردند.

 خوزستان در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و تعداد بسیاری جانباز و آزاده نیز سلامت خود را تقدیم این نظام کردند تا از این میهن اسلامی دفاع کنند.

مردم هیچگاه  از نظام فاصله نگرفتند چرا که خود را از بدنه نظام جدا نمی بینند؛ اگرچه در این سال ها مردم با مشکلات متعددی مواجه هستند اما بی شک از این پیچ سخت نیز عبور می‌کنیم،همانگونه که رژیم پهلوی و آمریکا را از کشور بیرون کردیم.

 انتخابات مظهر مردم سالاری است و مردم باید با حضور پرشور در این انتخابات در سرنوشت خود سهیم شوند.

 دشمنان نظام برای کمرنگ کردن انتخابات از هر ابزاری استفاده می کنند ولی مردم ایران نشان داده اند که هیچگاه پشت نظام را خالی نخواهند کرد.

 به طور حتم به اتفاق خانواده در انتخابات پیش رو شرکت میکنیم تا وفاداری خود را به کشور و رهبری اعلام کنیم.

حمیده عبیاتی دیگر شهروند اهوازی دلیل شرکت در انتخابات را مستحکم کردم پایه های نظام دانست و گفت: ما برای تنومند شدن درخت انقلاب خونهای فراوانی را نثار کرده ایم.

این انقلاب به آسانی به دست نیامده است و برای تداوم آن از موانع متعددی عبور کرده ایم بنابر این برای همیشه پای آرمانهای نظام خواهیم ماند.

از یکسال پیش شبکه های معاند کمپینهای شرکت نکردن در انتخابات راه انداخته اند پس حضور نیافتن مردم  در انتخابات برایشان بسیار مهم است به همین دلیل مردم ایران باز هم در مقابل آنها خواهند ایستاد.

مشکلات اقتصادی در کشور ساخته دست دشمنان نظام است پس مردم نباید این موضوع را فراموش کنند و در جهت منافع آنها گام بردارند.

مهدی راسخی دیگر شهروند خوزستانی گفت: انتخابات در ایران مظهر مشارکت مردم در سرنوشتشان به معنی واقعی کلمه است.

در کشورهای داعیه دموکراسی فقط اسم انتخابات هست ولی در ایران هر سال یک انتخابات برگزار میشود و مردم هم در تعیین سرنوشت خود در این انتخابات شرکت کرده اند.

مردم ایران فراموش نمی کنند که کشورهای مدعی به اصطلاح حقوق بشر حتی دارو را از مردم ایران دریغ کردند پس هرگز به شعارهای تحریک آمیز آنان توجه نمیکنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای  اسلامی شهر و روستای کشور در سراسر کشور برگزار خواهد شد.






تاریخ : سه شنبه 100/3/25 | 9:35 صبح | نویسنده : علیرضا صادقی برادرشهید محمدصادقی حسن آبادی | نظرات ()
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.